Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (6)
  • Projekter (5)
  • Publikationer (14)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Udvikling af sprogvurderingsværktøjer

    Månsson, Hans Bærent & Forrestal, Karina

    01/08/0730/06/09

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. Sprogpolitik i dagtilbud.

    Hansen, Morten Anker

    01/06/1230/06/13

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  3. Temadag om tosprogede

    Bæk, Peter & Vöge, Lasse

    01/09/0501/09/08

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Etablering af Dansk Sprogpædagogisk Center

    Månsson, Hans Bærent

    20/06/15 → …

    Projekter: ProjektAndet

  5. Vis flere projekter og filtre
  1. Vejledning til trinplacering i FVU-læsning (3. udgave)

    Asmussen, Vibeke Sønderberg, Gandil, Trine & Olsen, Martin Hauerberg, dec. 2019, København: Københavns Professionshøjskole. 48 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportFormidling

  2. Flersprogethed - en fordel eller ulempe, når man skal lære sprog

    Samal Jalal, Rawand, 21 dec. 2017, I : Folkeskolen. 22, s. 14-16 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  3. Sprogtest i daginstitutioner

    Holm, Lars & Schmidt, Lene Skytthe Kaarsberg, 2015, Test og prøvelser : oprindelse, udvikling og aktualitet. Andreasen, K. E., Buchardt, M., Rasmussen, A. & Ydesen, C. (red.). 1. udgave udg. Aalborg Universitetsforlag, 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Sprogtest: når ord får betydning?

    Schmidt, Lene Skytthe Kaarsberg, 2015, I : Gjallerhorn. 21, s. 112-116 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  5. Evaluating a new test of whole English collocations

    Revier, Robert Lee, 2009, Researching collocations in another language: Multiple Interpretations. Barfield, A. & Gyllstad, H. (red.). Basingstoke, England: Palgrave Macmillan, s. 125-138 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  6. It matters whether reading comprehension is conceptualised as rate or accuracy

    Rønberg, Louise & Petersen, Dorthe Klint, 2015, I : Journal of Research in Reading. 20 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikel

  7. Bussing of Ethnic Minority Children: Rights and Duties in Education in a Welfare and Competition State

    Jacobsen, Gro Hellesdatter, 2015, Rights of Children in the Nordic Welfare States : Conceptual and Empirical Enquiries. Jacobsen, G. H. (red.). Århus: NSU Press, s. 73-94 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  8. Vis flere publikationer og filtre