ForsideGennemse

English

Gennemse

Skriftlige produktioner - 9

  1. Pædagogers arbejde med sprog og billeder

    Mark, K. 2013 1. udgave udg. København: Akademisk Forlag. 279 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  2. Når kommunikationen kommer til kort

    Wiwe, A., Larsen, J. P. & Trold, B. jan. 2014 I : Social udvikling. 1, s. 18-22 5 s.

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  3. Opkvalificering af medborgerskabet i de beskyttede livsformer

    Bylov, F. 2013 Perspektiver på pædagogisk faglighed i botilbud for voksne med udviklingshæmning. Langager, S. (red.). Kbh.: Socialt Fagforlag, 20 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  4. Evaluering af Projekt Udvikling og implementering af anerkendende pædagogik

    Hansen, J. 25 aug. 2009 219 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingRapport

  5. En hovedet-under-armen kultur eller blot værdibaseret arbejde: arbejde og omsorg

    Christensen, S. M. 2009 Hverdagspraksis i socialt arbejde. København: Akademisk Forlag, s. 113-133 20 s.

    Skriftlig produktion: ForskningPaper

  6. Nyt om epilepsi og udviklingshæmning: fokus på arbejdsmiljø og anfaldsprovokerende faktorer

    Kannegaard, R. (red.), Hillebrandt, L. (red.) & Dam Nielsen, S. (red.) 2011 30 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  7. Robusthed -: et meningsfuldt pejlemærke i det pædagogiske arbejde

    Lindgaard, J. & Vigsø, B. 20 dec. 2015 I : Tidsskrift for Socialpædagogik. 18, 2, s. 53-62 10 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  8. Dansk pædagogisk udviklingsbeskrivelse: voksne (og børn og unge) med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne

    Lyhne, J. H. & Langhoff Nielsen, A. M. 2016 2. reviderede udgave udg. København: Dansk Psykologisk Forlag. 169 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

  9. Ind og ud af reservatet

    Hamming, A. R. & Jessen, M. G. 2016 I : Tidsskrift for Socialpædagogik. 19, 2, s. 47-60 14 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

Vis alle »

Kopier teksten fra feltet...