Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (312)
  • Projekter (181)
  • Publikationer (956)
  • Organisationer (2)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. HjertensGlad. Mentorer til ældre, sårbare kvindelige patienter efter blodprop i hjertet- kan det øge deltagelse og reducere ulighed i hjerterehabilitering?

    Pedersen, Maria Kjøller, Knudsen, Karin Bæk, Overgaard, Dorthe, Beck, Anne Marie, Støier, Louise, Brorholt, Grete Baad Holdt & Nielsen, Birgit Marie

    01/08/1931/08/23

    Projekter: ProjektForskning

  2. Towards inferential journalism

    Svith, Flemming

    01/05/1901/01/20

    Projekter: ProjektForskning

  3. GBL21: GBL21: Game-Based Learning in the 21st Century

    Hanghøj, Thorkild, Brok, Lene Storgaard, Dissing Møller, Lise, Bundsgaard, Jeppe, Bremholm, Jesper & Kabel, Kristine

    01/10/1701/10/22

    Projekter: ProjektForskning

  4. Evaluering af læreruddannelsen

    Bukhave, Elise Bromann

    01/08/1731/07/18

    Projekter: ProjektAndet

  5. Bedre gruppe-beslutninger blandt sagsbehandlere

    Schrøder, Ida

    01/02/1931/12/19

    Projekter: ProjektForskning

  6. Delt Praktik

    Vestergaard, Lasse Thorst & Hansen, Merete

    01/02/1930/06/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  7. Lærerfaglige fællesskaber

    Buch, Bettina, Petersen, Jørgen Haagen & Emtoft, Laura Mørk

    01/08/1831/01/20

    Projekter: ProjektForskning

  8. Vis flere projekter og filtre
  1. Aesthetically Sensitive Pathways to Knowledge in and through Action Research in Danish Kindergartens

    Blomgren, Henriette, 2019, (Afsendt) I : Educational Action Research. 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  2. Humanizing research practices in the everyday lives of children

    Bendix-Olsen, Kurt, Mardahl-Hansen, Tilde & Munck, C., 24 sep. 2015.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

  3. Viden der virker - en etnografisk undersøgelse af forbindelser mellem småbørnspædagogik og evidensbaseret metode

    Buus, Anne Mette, mar. 2019, Aarhus Universitet. 293 s.

    Publikation: Ph.d. afhandling/ kandidat/ diplomPh.d. afhandlingForskningpeer review

  4. Timeout - forbindelser mellem småbørnspædagogik og evidensbaseret metode

    Buus, Anne Mette, jun. 2019, Problembarna. Manualer og metoder i barnhage, skole og barnevern. Pettersvold, M. & Østrem, S. (red.). Cappelen Damm Akademisk, s. 169-188

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  5. Deltagerobservation: hverdagslivet på medicinske afsnit

    Jensen, Carsten Juul, 2019, Undersøgelsesmetoder i sundhedsfagligt arbejde. Frederiksen, J. & Sandholm, N. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 103 118 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  6. Developing Robot-Supported Inclusive Education (ROSIE): A Play-Based Approach to STEM Teaching and Inclusion in Early Childhood Education

    Brogaard Bertel, L., Dau, Susanne & Brooks, E., 26 aug. 2019, ESERA Proceedings. 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  7. Undersøgelsesmetoder i sundhedsfagligt arbejde

    Frederiksen, Jesper (red.) & Sandholm Larsen, N. (red.), 5 aug. 2019, 1 udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur. 216 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerAntologiUndervisning

  8. Produktion af systematisk viden i det sundhedsprofessionelle arbejde

    Frederiksen, Jesper & Sandholm Larsen, N., 5 aug. 2019, Undersøgelsesmetoder i sundhedsfagligt arbejde: En grundbog. Frederiksen, J. & Sandholm Larsen, N. (red.). 1 udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 199-213 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  9. Vis flere publikationer og filtre
  1. Vis flere organisationer og filtre