Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (80)
  • Projekter (61)
  • Publikationer (269)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Inddragende storrumsundervisning

    Dalgaard, Trine

    01/11/1901/11/21

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  2. Litteraturreview om transfer

    Philipp, Pechmann

    01/02/1931/07/19

    Projekter: ProjektForskning

  3. Udvikling af pædagogisk fundament i Holstebro kommune

    Kaspersen, Steffen Wessel

    01/03/1831/12/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  4. Studierevision radiograf: Projekt revision af radiografuddannelsen

    Hansen, Susanne Hjorth & Møller, Louise

    17/10/1831/01/19

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  5. Kulturel sensitivitet i læreruddannelsen

    Kaas, Lise Aagaard & Canger, Tekla

    10/08/1710/05/18

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  6. Kommunaløkonomi : rammer, valgmuligheder og styring

    Heeager, Anne

    01/05/1331/12/13

    Projekter: ProjektForskning

  7. Fra oplevelse til læring

    Lyngsø, Anita & Lene Søndergaard, Andersen

    27/02/0929/01/10

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  8. Læringsfællesskaber i matematik og naturfag

    Elmose, Steffen, Skipper-Jørgensen, Anette & Otrel-Cass, Kathrin

    01/08/1330/06/17

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

  9. Vis flere projekter og filtre
  1. Efterskolens praksis under lup: Undersøgelser af dannende undervisning og samvær

    Graf, Stefan Ting (red.) & Jensen, Ulla Højmark (red.), 15 feb. 2020, Klim. 264 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerAntologiForskningpeer review

  2. (IT)-støttet børnestavning: studier af børnestavnings rolle i den tidlige skriftsproglige udvikling

    Engmose, Stine Fuglsang, 2019, [Kbh.]: Københavns Universitet, Det Humanistiske Fakultet. 243 s.

    Publikation: Ph.d. afhandling/ kandidat/ diplomPh.d. afhandlingForskningpeer review

  3. As A New Teacher You Can Become Really Skilled, If Just Supported A Little Bit In The Right Direction: induction

    Skott, Charlotte Krog, Redder Honoré, Ida & Falkenberg, Louise Laursen, 2019, s. 1-4. 4 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  4. Brug af historie og fortid: Intentionel historisk refleksion

    Binderup, Thomas, 2008, Forlaget Meloni. 104 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogUndervisning

  5. Historiebevidsthed i det moderne: Fortolkning, oplevelse og forventning

    Binderup, Thomas, 2007, KvaN. 125 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogFormidling

  6. Mapping Creative Coding Courses: Toward Bespoke Programming Curricula in Graphic Design Education

    Stig Møller, Hansen, mar. 2019, Proceedings of the 40th Eurographics 2019 Conference (Education Papers): Educate to Visualize. Tarini, M. & Galin, E. (red.). Geneve: The Eurographics Association, s. 17-20 (Eurographics 2019 - Education papers; bind 40).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  7. Transfer: Mange muligheder for at gøre efter- og videreuddannelse mere virksom

    Philipp, Pechmann, 31 jul. 2019, 2 s. Aarhus : VIA University College.

    Publikation: AndetForskning

  8. Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw or Slytherin: Your Context influences Your Future. -How to address context in Entrepreneurship Education?

    Thomassen, Mette Lindahl, 11 maj 2017.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  9. Almen undervisningskompetence: Undersøgende studier

    Mottelson, Martha, 29 maj 2019, København: Hans Reitzels Forlag. 159 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogUndervisning

  10. Vis flere publikationer og filtre