Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (10)
  • Projekter (18)
  • Publikationer (34)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Fra Skrift til Tegn - Visuelle indlæringsmetoder for ordblinde i Danmark

    Sabra, Jakob Borrits Skov, Jensen, Jane Lyngbye Hvid, Ottow, Mikkel , Utoft, Lena, Pedersen, Hanne & Andresen, Bent B.

    01/11/1731/12/19

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  2. LP-gymnasium

    Hansen, Line Skov

    01/08/1101/06/14

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  3. Talent^2

    Errebo-Hansen, Dorthe, Ormstrup, Inger Charlotte Nautrup, Krøjgaard, Frede & Skånstrøm, Mikael

    01/02/1731/10/19

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  4. Infektionsforsvaret

    Møholt, Kirsten, Vilstrup, Jonna, Vibild, Leif, Mikkelsen, Thomas Raundahl, Mikkelsen, Inge Nygaard & Lyng, Caterina Honores

    01/11/0907/06/10

    Projekter: Udviklingsprojekt/ InnovationNational

  5. Reform 2015 og undervisningsdifferentiering

    Svejgaard, Karin Løvenskjold, Henrik, Hersom, Rasmussen, Carsten Lund, Allermand, Geert, Piil Hansen, Morten & Brauner, Betina

    01/09/1501/03/16

    Projekter: ForskningNational

  6. Vis flere projekter og filtre
  1. Innovativ undervisning eller lærerstyret klasseundervisning i engelsk?

    Lund, K. & Rohde, Lilian, 2018, Innovativ undervisning med it i fagene: Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg II. Bundsgaard, J., Hansen, T. I., Graf, S., Skott, C. K. & Georgsen, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 134-155 21 s. (Didaktiske studier; nr. 4)(Forskning i tre demonstrationsforsøg; nr. 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  2. Hvordan udvikler engelsklærere innovativ engelskundervisning

    Rohde, Lilian & Lund, K., 2018, Innovativ undervisning med it i fagene: Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg II. Bundsgaard, J., Hansen, T. I., Graf, S., Skott, C. K. & Georgsen, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 113-133 20 s. (Didaktiske studier; nr. 4)(Forskning i tre demonstrationsforsøg; nr. 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  3. Stilladsering i innovativ undervisning med it

    Mikkelsen, S. L. S., Holst, F. & Rohde, Lilian, 2018, Innovativ undervisning med it i fagene: Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg II. Bundsgaard, J., Hansen, T. I., Graf, S., Skott, C. K. & Georgsen, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 17-33 17 s. (Didaktiske studier; nr. 4)(Forskning i tre demonstrationsforsøg; nr. 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Undervisningsdifferentiering i dansk - teori og praksis

    Maibom, Inger (red.) & Jørgensen, M. (red.), 2018, Kvan: Kvan. 220 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogUndervisning

  5. Læsning i 1.-6.klasse - metoder med et indbygget princip om differentiering

    Maibom, Inger, 2018, Undervisningsdifferentiering i Dansk - teori og praksis. 2 udg. Kvan, s. 66-82 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  6. Improving the creation, curation and discovery of open educational resources for work integrated and lifelong learning

    Jobe, W., Nilsson, S., Bernhardsson, P. & Rask, Anders Bindslev, 14 jun. 2018. 6 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  7. Stilladsering i innovativ undervisning med it

    Mikkelsen, Stinus Lundum Storm, Holst, F. & Rohde, L., 2018, (Accepteret/In press) Innovativ undervisning med it i fagene. Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg II. Bundsgaard, J., Hansen, T. I., Graf, S., Skott, C. K. & Georgsen, M. (red.). Aarhus Universitetsforlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  8. Giving Data back to Teachers and Students: Digital Student Feedback for Instructional Improvement

    Graf, Stefan Ting, 2016. 10 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

  9. Romanlæsning: et forløb om læseforståelse

    Helle Bundgaard, Svendsen, 2015, Undervisningsdifferentiering: et princip møder praksis. Skibsted, E., Bundgaard Svendsen, H., Østergaard, K. & Langager, S. (red.). København: Akademisk Forlag, s. 131-147 17 s. (Didaktik Serien).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  10. Haver til Maver- Studie af udbredelse og effekter af kulinarisk skolehaveprogram

    Dyg, Pernille Malberg, Christoffersen, K. W. & Lassen, M., 18 mar. 2016, Haver til Maver udbredelse – Studie af udbredelse og effekter af kulinarisk skolehaveprogram. Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse, Aarhus Universitet, 133 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  11. Vis flere publikationer og filtre