Brug venligst filter funktionen i venstre bund af din skærm.

Resultater

  • Profiler (16)
  • Projekter (3)
  • Publikationer (12)
  1. Vis flere profiler og filtre
  1. Vis flere projekter og filtre
  1. Contributing to a Learning Methodology for Web 2.0 Learning: identifying Central Tensions in Educational Use of web 2.0 Technologies

    Glud, Louise Nørgaard, Buus, Lillian, Ryberg, Thomas , Georgsen, Marianne & Davidsen, Jacob, 5 maj 2010, s. 64. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  2. MOOCs: from massive to multiple open online courses

    Hansbøl, Mikala, 20 maj 2016, s. 63-78. 16 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  3. Facilitating Adoption of Web Tools for Problem and Project Based Learning Activities

    Khalid, Md. Saifuddin, Rongbutsri, Nikorn & Buus, Lillian, 2 apr. 2012, Proceedings of the Eighth International Conference on Networked Learning 2012. Maastricht, s. 559-566 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  4. Teaching PBL with Web 2.0: a case study of possibilities and conflicts

    Dohn, Nina Bonderup & Buus, Lillian, 2013, Problem-Based Learning for the 21st Century. Christiansen, E., Kuure, L., Mørch, A. & Lindström, B. (red.). Aalborg Universitet: Aalborg Universitetsforlag, s. 235-258 24 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  5. Perspectives on the Integration of Facebook Into Higher Education

    Buus, Lillian, 2013, Proceedings of the 8th International Conference on E-Learning. ISSUU.com: Cape Peninsula University of Technology, Cape Town, South Africa, s. 437-443 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskning

  6. The learning potentials and challenges when integrating Web 2.0 in a problem-based learning approach

    Buus, Lillian, 2015, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 153 s. (Ph.d.-serien for Det Humanistiske Fakultet, Aalborg Universitet)

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskningpeer review

  7. MOOC-inspiration i e-læring: - læring, feedback og relationer

    Jensen, Anne Winther, okt. 2015, I : Læring og Medier (LOM). 2015, 13, s. 1-28 28 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Et Flipped Learning Forløb i Ledelse og Organisation på modul 10 i Professionsbacheloruddannelsen til Sygeplejerske samt Det Tværfaglige Innovationsprojekt Videnskabsteori-MOOC på diplomniveau.

    Munksgaard, Marianne Eilsø, 15 sep. 2015, 37 s.

    Publikation: Ph.d. afhandling/ kandidat/ diplomLektorbedømmelsesmaterialerFormidling

  9. Networked Learning as a Process of Identification in the Intersection of collaborative Knowledge Building: Fostering creativity, awareness and re-use of OER

    Østergaard, Rina & Sorensen, Elsebeth Korsgaard, 2011, Proceedings of the European Conference for Open and Distance E-Learning, EDEN 2011. Flate Paulsen, M. & Szücs, A. (red.). European Distance and E-Learning Network ( EDEN ), s. 145-149 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  10. Flipped Learning: flip med video

    Holmboe, Peter & Hachmann, Roland, 2015, Odense: PRAXIS. 52 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogFormidling

  11. Vis flere publikationer og filtre