ForsideKonsulentydelserLæsevejlederen i ungdomsuddannelserne - hvordan tilrettel...

English

Læsevejlederen i ungdomsuddannelserne - hvordan tilrettelægges en læseindsats?

Konsulentydelse: Kursusvirksomhed

Føj til bogmærker

Vis graf over relationer

Opgavens indholdPå baggrund af erfaringer fra læsevejlederuddannelsen på UCN Act2learn præsenteres indsatsteorien som en metode til at organisere læseindsatser på i ungdomsuddannelserne. Desuden vil eksemplariske læseindsatser struktureret med indsatsteorien blive præsenteret og diskuteret.
Mål for aftagers udbytteViden om indsatsteori samt inspiration til hvordan denne succesfuldt kan implementeres under ungdomsuddannelsernes organisatoriske forhold.
Metodik og arbejdsformOplæg og øvelse i at knytte metode, behov og organisering af praksis.
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsformI læreprocessen lægges vægt på en praksisnær tilgang, samt meningsfuld anvendelse af metoderne i egen praksis.
National/internationalNational
StadieAfsluttet
Startdato20/02/17

    Kopier teksten fra feltet...