ForsideKonsulentydelserWebdesign og tendenser

English

Webdesign og tendenser

Konsulentydelse: Kursusvirksomhed

Føj til bogmærker

Vis graf over relationer

Opgavens indholdOpgaven gik ud på at klæde en række ansatte fra Jobindex på i forhold til centrale tendenser inden for webdesign. Derudover blev de introduceret for metoder til at tilgå udviklingen af designløsninger samt en forståelse af brugervenlighed. Endelig blev de præsenteret for en model for digitalt engagement der er skabt på baggrund af underviserens arbejde med menneskets ændrede selvforståelse i mødet med digitale platforme. 
Mål for aftagers udbytteEfter forløbet havde de deltagende både 1) en generel fornemmelse af, hvad der er interessant at arbejde med inden for webdesign for tiden, 2) en forståelse af designmetoder som atomic design, grids, trunk tests mm. og 3) en forståelse af brugervenlighed og brugeroplevelse samt en brugbar model til at undersøge en given målgruppe med henblik på webdesign.
Metodik og arbejdsformForløbet blev gennemført ved en række præsentationer og mellemliggende diskussion om centrale emner.
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsformForløbets længde gjorde at der ikke var mulighed for at deltagerne kunne bryde ud i grupper. Emnerne lagde også op til en fælles diskussion og denne præsentationsform gjorde at alle lærte af hinandens kommentarer.
National/internationalNational
StadieAfsluttet
Startdato20/05/16

Kopier teksten fra feltet...