English

Vi samarbejder

Se samarbejdspartnere

Vi har ekspertise

Find eksperter

Seneste publikationer

  1. Forskningens maskinrum: Typiske tværfaglige udfordringer

    Skov, H. (red.) 2 dec. 2017 1 udg. København: U Press. 200 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

  2. Den implicitte lærer

    Koudahl, P. & Hjort-Madsen, P. nov. 2017 I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 4, s. 52-63 11 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  3. Den professionelle og moderne didaktik(er).

    Kiær, K. & Qvortrup, A. 1 okt. 2017 Dafolo. 200 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  4. Decision-making in the Pre-design Stage of Sustainable Building Renovation Projects

    Nielsen, A. N. jun. 2017 World Sustainable Built Environment Conference 2017 : Transforming Our Built Environment through Innovation and Integration: Putting Ideas into Action.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

  5. Living lab i uddannelsesforskning

    Skov, H. 27 mar. 2017 Forskningens maskinrum: typiske tværfaglige udfordringer. 1 udg. København: U Press, Vol. 1, 17 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  6. Den kierkegaardske samtalesløjfe.: Kierkegaard, protreptik og tredje generations coaching

    Houmark, P. O. & Lie-Suhr Jessen, B. (red.) 15 mar. 2017 1 udg. Viborg: Dansk Psykologisk Forlag. 275 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

  7. Når mad og dannelse går hånd i hånd i skolen: inspiration til hvordan danske skoler kan praktisere maddannelse

    Thestrup, S. V. & Lynggaard, M. Z. 1 mar. 2017 Aarhus: VIA Ernæring og Sundhed. 32 s.

    Skriftlig produktion: ForskningRapport

  8. Når pædagoger og lærere samarbejder i skolen: muligheder, udfordringer og perspektiver

    Ringskou, L. T. & Brinkkjær, U. 1 mar. 2017 Pædagogik i skole og fritid. thore gravesen, D. (red.). København: Hans Reitzel, 20 s. 25

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

  9. Pædagogik og Lærerfaglighed

    Petersen, B. V. (red.), Kvols, A. M. (red.) & Hedegaard, K. M. (red.) 1 mar. 2017 1 udg. Aarhus: Klim. 290 s. (Lærerens Grundfaglighed)

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

Om UC Viden

UC Viden er Danmarks nye samlede portal for forsknings- og udviklingsaktiviteter i professionshøjskolesektoren.

I UC Viden kan du søge publikationer, forsknings- og udviklingsprojekter, konferencer, foredrag, undervisning og konsulentydelser. UC Viden er desuden et fuldtekst-arkiv, nogle artikler er derfor offentligt tilgængelige i portalen. Fandt du ikke, hvad du søgte, skyldes det sandsynligvis, at registreringerne i UC Viden blev påbegyndt i 2010 og der kommer løbende flere til.

Mere om UC Viden »

Professionshøjskolerne

Kopier teksten fra feltet...