ForsideOrganisationerDanmarks Medie- og Journalisthøjskole

English

Føj til bogmærker

Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Organisation: Institution

  1. The divergent and convergent thinking book: How to Enhance Your Innovative Thinking

    Nielsen, D. 2016 1. udg. udg. Amsterdam: BIS Publishers. 162 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

    Føj til bogmærker
  2. Som man spørger: Det journalistiske interview

    Bjerg, L. 2015 2. udgave udg. Samfundslitteratur. 128 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

    Føj til bogmærker
  3. Mediejura: Det handler om informations- og ytringsfrihed

    Jørgensen, O. 2011 2. udg. Aarhus: Ajour. 294 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

    Føj til bogmærker
  4. Produktet, processen og metoderne

    Kabel, L. & Brynskov, M. 2011 Et medie til hånden. Aarhus: Ajour, s. 11-16 6 s. (Digital Urban Living)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til rapport

    Føj til bogmærker
  5. Den gode journalist: Etik, værdier og kvalitet i journalistik

    Bjerg, L. 2009 1. udgave udg. Ajour. 222 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

    Føj til bogmærker
  6. Idébogen: kreative værktøjer og metoder til idé- og konceptudvikling

    Nielsen, D. 2007 1. udg. udg. København: Grafisk Litteratur. 191 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

    Føj til bogmærker
  7. Konvergenskrydsfeltet: En analysemodel til måling af fler- og tværmediel journalistik

    Rasmussen, S. 2007 På tværs af medierne. Rasmussen, S. K. & Bechmann Petersen, A. (red.). 1 udg. Aarhus: Ajour, s. 277-298 22 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

    Føj til bogmærker

Kopier teksten fra feltet...