Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

  1. Udgivet
  2. Udgivet

    Som man spørger: Det journalistiske interview

    Bjerg, Lars 2015 2. udgave udg. Samfundslitteratur. 128 s.

    Publikation: FormidlingBog

  3. Udgivet

    Mediejura: Det handler om informations- og ytringsfrihed

    Jørgensen, Oluf 2011 2. udg. Aarhus: Ajour. 294 s.

    Publikation: FormidlingBog

  4. Udgivet
    UCV_Sketch_10

    Produktet, processen og metoderne

    Kabel, Lars & Brynskov, M. 2011 Et medie til hånden. Aarhus: Ajour, s. 11-16 6 s. (Digital Urban Living)

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til rapport

  5. Udgivet

    Den gode journalist: Etik, værdier og kvalitet i journalistik

    Bjerg, Lars 2009 1. udgave udg. Ajour. 222 s.

    Publikation: FormidlingBog

  6. Udgivet

    Idébogen: kreative værktøjer og metoder til idé- og konceptudvikling

    Nielsen, Dorte 2007 1. udg. udg. København: Grafisk Litteratur. 191 s.

    Publikation: FormidlingBog

  7. Udgivet

    Konvergenskrydsfeltet: En analysemodel til måling af fler- og tværmediel journalistik

    Rasmussen, Steen 2007 På tværs af medierne. Rasmussen, S. K. & Bechmann Petersen, A. (red.). 1 udg. Aarhus: Ajour, s. 277-298 22 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog