Forskning & Udvikling

Humletorvet 3
1799
København V
Feed
  1. Accepteret/In press

    Fordi vi ikke vil være fucking tabere - gadens unge og hvad vi kan lære af dem

    Bladt, Mette & Christensen, Rasmus , 1 jun. 2020, (Accepteret/In press) I : Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat. 161

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  2. Accepteret/In press

    Om at sidde på hænderne og gå All In: deltagelse som pædagogisk handlerepertoire

    Tofteng, Ditte Maria Børglum & Madsen, Lisbeth, 1 jun. 2020, (Accepteret/In press) I : Social Kritik:Tidsskrift for social analyse & debat. 161

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  3. Udgivet

    Kulturforståelse og normkritik

    Pernille, Ahrong, 18 maj 2020, Didaktisk Opslagsbog. Juul, H. (red.). 1 udg. København: Hans Reitzels Forlag, Bind 1. s. 167-172

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  4. Accepteret/In press

    Fleksible skoleskemaers fleksibiliseringer

    Sauzet, Sofie, 16 apr. 2020, (Accepteret/In press) I : Nordiske Udkast. 26 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  5. Udgivet

    Emotions and dilemmas as driver and resistance in early childhood sustainability education

    Madsen, Katrine Dahl, Møller, Tejs, Jørgensen, Nanna Jordt & Husted, Mia, 6 mar. 2020.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  6. Udgivet

    Pedagogues in flexible timetables

    Sauzet, Sofie, 5 mar. 2020.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  7. Udgivet

    Opvækst i provinsen: Om dem, der bliver, og dem, der rejser

    John, Gulløv & Gulløv, Eva, 17 jan. 2020, Århus: Aarhus Universitetsforlag. 195 s. (Antropologiske Studier; nr. 6)

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskningpeer review

  8. Accepteret/In press
  9. Udgivet

    DOI

    Kærlighed som modstand: om genstridighed i pædagogik for bæredygtighed

    Husted, Mia, 16 dec. 2019, I : Forskning & Forandring. 2, 2, s. 84-104 20 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  10. E-pub ahead of print
Forrige 1 2 3 4 Næste