Københavns Professionshøjskole

Humletorvet 3
1799
København V
Feed
  1. Accepteret/In press

    Making waves in teacher education: scaffolding students’ disciplinary understandings by ‘doing’ analysis

    Anna-Vera, Meidell Sigsgaard, 15 jun. 2020, (Accepteret/In press) Building knowledge in Higher Education: Enhancing Teaching and Learning with Legitimation Code Theory. Winberg, C., McKenna, S. & Wilmot, K. (red.). Routledge, (Legitimation Code Theory ).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  2. Udgivet

    Forord

    Lotte, Evron, 1 mar. 2020, Alle vil leve længe, men ingen vil blive gamle: Alle vil leve lenge, men ingen vil blive gamle. København: Samfundslitteratur, 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftFormidling

  3. Udgivet

    ’Det her er bare noget, jeg skal': Æresrelateret vold i etniske minoritetsfamilier

    Danneskiold-Samsøe, Sofie, 28 feb. 2020, Vold i familien: Perspektiver fra forskning og praksis. København: Akademisk Forlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Udgivet

    Børns rettigheder og æreskultur

    Danneskiold-Samsøe, Sofie, Mørck, Yvonne & Sørensen, Bo Wagner, 10 feb. 2020, Børns rettigheder: Udfordringer og professionskrav. Akademisk Forlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  5. Udgivet

    Økonomi og rettigheder

    Schrøder, Ida & Hansen, Steen Juul, 10 feb. 2020, Børns rettigheder : Professionskrav og dilemmear . Faye Jacobsen, A. & Hestbæk, A-D. (red.). 1 udg. København: Akademisk Forlag, Bind 1. s. 55-69 14 s. (Professions serien ).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  6. Ikke-udgivet

    ERHVERVSSKOLELÆRER I ET VIRVAR AF ÅRSAGER OG VIRKNINGER

    Rasmussen, Carsten Lund, 1 feb. 2020, (Ikke-udgivet) SANDHEDER OG MENNESKESYN - Pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere. Hersom, H. & Gudnason, A. (red.). PRAXIS, s. 150-169 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  7. Udgivet

    DOI

    Experience of family function, family involvement, and self-management in adult patients with type 2 diabetes: A thematic analysis

    Birgitte Bøcher, Bennich, Munch, Lene, Overgaard, Dorthe, Konradsen, Hanne, Knop, Filip Krag, Røder, Michael Einer, Vilsbøll, Tina & Egerod, Ingrid, feb. 2020, I : Journal of Advanced Nursing. 76, 2, s. 621-631 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Udgivet

    Dokumenter

  9. Ikke-udgivet

    Sådan kan pædagoger og lærere samarbejde om at skabe gode deltagelsesmuligheder for alle børn

    Lundqvist, Ulla & Frank, Mette, 28 jan. 2020, (Ikke-udgivet).

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

  10. Udgivet

    Experience of the praise partner concept in the ”11 for Health” school football programme for Danish 5th grade pupils

    Peter Krustrup, Peter Krustrup, Carsten Hvid Larsen, Carsten Hvid Larsen, Mads Mads, Mads Mads & Sidsel Damsgaard Thomsen, Sidsel Damsgaard Thomsen, 25 jan. 2020.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...506 Næste