Matematik- og naturfagsdidaktik

Feed
  1. Udgivet

    Strategier i addition

    Sunde, Pernille, 1 mar. 2020, I : Tidsskrift for professionsstudier. 16, 30, s. 142-145 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

  2. Udgivet

    Bevægelse i matematikundervisningen

    Westphael, Henning, 30 jan. 2020, 1 s. EMU.dk.

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medier

  3. Udgivet

    Sex differences in mental strategies for single-digit addition in the first years of school

    Sunde, Pernille B., Sunde, Peter & Sayers, Judy, 2020, I : Educational Psychology. 40, 1, s. 82-102 21 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  4. Udgivet

    Vedkommende verdensmål via engineering

    Hansen, Mette Hesselholt Henne & Daugbjerg, Peer, 1 dec. 2019, I : Kvan. 39., 115, s. 67-80

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  5. Udgivet

    Seks centrale analytiske forhold med relevans for undervisningen i bæredygtig udvikling

    Clausen, Søren Witzel, dec. 2019, I : Kvan. 39. årgang, 115, s. 57-66 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  6. Udgivet

    Dokumenter

    Andre dokumenter

    Biologikompetencer i åben skole

    Daugbjerg, Peer & Barfod, Karen Seierøe, 27 nov. 2019, s. 1-2. 2 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  7. Udgivet

    Styrket undervisningskompetence i bæredygtig udvikling - med særlig vægt på geografi- og biologilærere og emnet ”bæredygtig udnyttelse af landskabet”

    Conradsen, Keld, 27 nov. 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  8. Udgivet

    Links

    DOI

    Strategies in Single-Digit Addition: Patterns and Perspectives

    Sunde, Pernille Bødtker, 11 sep. 2019, Aarhus Universitet. 173 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogForskningpeer review

  9. Udgivet

    Augmented reality in lower secondary science teaching: Teachers and students as producers

    Nielsen, Birgitte Lund & Brandt, Harald, 28 aug. 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  10. Udgivet

    Andre dokumenter

    INQUIRY BASED SCIENCE AND MATHEMATIC TEACHING OUTSIDE THE CLASSROOM, PUPILS CHOICES AND LEARNING OPTIONS

    Barfod, Karen Seierøe & Daugbjerg, Peer, 28 aug. 2019, s. 1-2. 2 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...15 Næste