Professionsdidaktik

Feed
  1. Udgivet

    Et lærerperspektiv på demokrati som livsform i skolens vigtigste fællesskab - klassen.

    Laursen, Hilmar Dyrborg & Jensen, Elsebeth Solveig, 29 feb. 2020, Hvorfor går børn i skole?. Jensen, E. & Løw, O. (red.). København: Akademisk Forlag, s. 193-205 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  2. Udgivet

    Sådan skaber vi fællesskab i klassen

    Laursen, Hilmar Dyrborg & Jensen, Elsebeth Solveig, 8 feb. 2020, Undervisning af ordblinde elever i alle fag. Svendsen, H. B. (red.). København: Akademisk Forlag, s. 141-151 11 s. (Didaktikserien).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  3. Udgivet

    Assessing social, emotional, and intercultural competences of students and school staff: A systematic literature review

    Müller, Fabian, Denk, Albert, Lubaway, Emilie, Sälzer, Christine, Kozina, Ana, Veršnik Perše, Tina, Rasmusson, Maria, Jogovic, Ivana, Nielsen, Birgitte Lund, Rozman, Mojca, Ojsteršek, Ales & Jurko, Svetlana, 2020, I : Educational Research Review. 29, s. 1-24 24 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  4. Udgivet

    Baggrund for faget

    Duch, Henriette Skjærbæk, 2020, Sandheder og menneskesyn: pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere. Gudnason, A. & Hersom, H. (red.). Odense: PRAXIS, s. 13-15 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  5. Udgivet

    Forskningslignende laboratorieaktiviteter for 1. års studerende på universitetet: muligheder og udfordringer

    Nielsen, Birgitte Lund, Hougaard, Rikke Frøhlich & Krægpøth, Mikkel, 2020, I : MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2020, 1, s. 62-80 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  6. Udgivet

    Hvad er videnskabsteori

    Duch, Henriette Skjærbæk & Henrik, Hersom, 2020, Sandheder og menneskesyn: pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere. Gudnason, A. & Hersom, H. (red.). Odense: PRAXIS, s. 16-25 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  7. Udgivet

    Implementation of the Hand in Hand program: lessons learned

    Nielsen, Birgitte Lund, 2020, s. 1.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  8. Udgivet

    Implementing the HAND in HAND programme for school staff and students

    Nielsen, Birgitte Lund, 2020, Social, emotional and intercultural competencies for inclusive school environments across Europe : Relationships matter. Kozina, A. (red.). Hamburg: Verlag Dr. Kovač, s. 107-130 24 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  9. Udgivet

    Undervisningsdifferentiering i et videnskabsteoretisk lys

    Duch, Henriette Skjærbæk, 2020, Sandheder og menneskesyn: pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere . Gudnason, A. & Hersom, H. (red.). Odense: PRAXIS, s. 94-111 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  10. Udgivet

    Vedkommende verdensmål via engineering

    Hansen, Mette Hesselholt Henne & Daugbjerg, Peer, 1 dec. 2019, I : Kvan. 39., 115, s. 67-80

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...19 Næste