Professionshøjskolen Metropol

Tagensvej 18
2200
København N
Danmark
  • Tlf: 72 48 75 00
Feed
  1. Accepteret/In press

    Making waves in teacher education: scaffolding students’ disciplinary understandings by ‘doing’ analysis

    Anna-Vera, Meidell Sigsgaard, 15 jun. 2020, (Accepteret/In press) Building knowledge in Higher Education: Enhancing Teaching and Learning with Legitimation Code Theory. Winberg, C., McKenna, S. & Wilmot, K. (red.). Routledge, (Legitimation Code Theory ).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  2. Udgivet

    Forord

    Lotte, Evron, 1 mar. 2020, Alle vil leve længe, men ingen vil blive gamle: Alle vil leve lenge, men ingen vil blive gamle. København: Samfundslitteratur, 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskrift

  3. Udgivet

    Økonomi og rettigheder

    Schrøder, Ida & Hansen, Steen Juul, 10 feb. 2020, Børns rettigheder : Professionskrav og dilemmear . Faye Jacobsen, A. & Hestbæk, A-D. (red.). 1 udg. København: Akademisk Forlag, Bind 1. s. 55-69 14 s. (Professions serien ).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  4. Ikke-udgivet

    ERHVERVSSKOLELÆRER I ET VIRVAR AF ÅRSAGER OG VIRKNINGER

    Rasmussen, Carsten Lund, 1 feb. 2020, (Ikke-udgivet) SANDHEDER OG MENNESKESYN - Pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere. Hersom, H. & Gudnason, A. (red.). PRAXIS, s. 150-169 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  5. Udgivet

    DOI

    Experience of family function, family involvement, and self-management in adult patients with type 2 diabetes: A thematic analysis

    Birgitte Bøcher, Bennich, Munch, L., Overgaard, Dorthe, Konradsen, H., Knop, F. K., Røder, M. E., Vilsbøll, T. & Egerod, I., feb. 2020, I : Journal of Advanced Nursing. 76, 2, s. 621-631 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  6. Ikke-udgivet

    Sådan kan pædagoger og lærere samarbejde om at skabe gode deltagelsesmuligheder for alle børn

    Lundqvist, Ulla & Frank, M., 28 jan. 2020, (Ikke-udgivet).

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægFormidling

  7. Udgivet

    Experience of the praise partner concept in the ”11 for Health” school football programme for Danish 5th grade pupils

    Peter Krustrup, Carsten Hvid Larsen, Mads Mads & Sidsel Damsgaard Thomsen, 25 jan. 2020.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

  8. Accepteret/In press

    Critical News Media Literacy: Danish lower secondary school pupils assessing the truth-value of online news stories

    Hansen, Kenneth Reinecke & Blom, J. N., 20 jan. 2020, (Accepteret/In press).

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  9. Accepteret/In press

    People with multimorbidity assessed for home-based rehabilitation: Supporting complex everyday life or creating vulnerability?

    Vedsegaard, Helle & Dybbroe, B., 18 jan. 2020, (Accepteret/In press) I : Tidsskrift for Forskning i Sygdom og Samfund.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  10. Udgivet

    The Lived Experience of Alcohol Dependence: A Reflective Lifeworld Research among Outpatients in Alcohol Treatment

    Mørck, C., Kappel, Nanna & Martinsen Woythal, B., 15 jan. 2020, I : Issues in Mental Health Nursing. s. 1-8 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...525 Næste