Helle Bundgaard Svendsen

cand. mag. i Nordisk sprog og litteratur, samt kunsthistorie. Desuden Master i Læse og Skrivedidaktik
Ph.d.

  1. Udgivet

    Literacykompetencer gennem samarbejde - om ordblinde elevers anvendelse af læse- og skrivetknologi i undervisningen

    Helle Bundgaard, Svendsen, feb. 2020, Literacydidaktik i fagene i udskolingen. Friis, K. & Østergren-Olsen, D. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 113-122 9 s. (Literacy og læring i fokus).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  2. Udgivet

    LST-strategier i praksis

    Helle Bundgaard, Svendsen, 2020, Undervisning af ordblinde elever i alle fag. Svendsen, H. B. (red.). 1 udg. København: Akademisk Forlag, s. 131-140 10 s. (Didaktikserien).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  3. Udgivet

    Om bogens baggrund og indhold

    Helle Bundgaard, Svendsen, 2020, Undervisning af ordblinde elever i alle fag. Svendsen, H. B. (red.). 1 udg. København: Akademisk Forlag, s. 13-16 4 s. (Didaktikserien).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  4. Udgivet

    Ordblindhed

    Helle Bundgaard, Svendsen, 2020, Undervisning af ordblinde elever i alle fag. Svendsen, H. B. (red.). 1 udg. København: Akademisk Forlag, s. 17-27 11 s. (Didaktikserien).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  5. Udgivet

    Undervisning af ordblinde elever i alle fag

    Helle Bundgaard, Svendsen (red.), 2020, 1 udg. København: Akademisk Forlag. 155 s. (Didaktikserien)

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogFormidling

  6. Udgivet

    Dokumenter

    Andre dokumenter

    What kind of support do students with dyslexia receive in primary school in Denmark: Posterpræsentation

    Helle Bundgaard, Svendsen, 28 sep. 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

  7. Udgivet

    Læse- og skriveteknologi i skolen. Hvad og hvordan?

    Helle Bundgaard, Svendsen & Arendal, Erik , 5 sep. 2019, I : Viden om Literacy. 26, s. 6-12 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  8. Udgivet

    Perspektiver på læse- og skriveteknologi i klasseværelset: Viden om Literacy, nr. 26

    Helle Bundgaard, Svendsen (red.) & Vilien, Katja (red.), 5 sep. 2019, 117 s. Nationalt Videncenter for Læsning.

    Publikation: Andet

  9. Accepteret/In press

    Literacykompetencer gennem samarbejde: Om ordblinde elevers anvendelse af læse- og skriveteknologi i undervisningen

    Helle Bundgaard, Svendsen, jun. 2019, (Accepteret/In press) Literacydidaktik i fagene i udskolingen. Dafolo

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  10. Udgivet

    Dokumenter

    Elever med dysleksi i grundskolen: Abstrakt til konferencen Skriv Les 2019

    Helle Bundgaard, Svendsen, 7 maj 2019. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

Forrige 1 2 3 4 Næste