ForsidePersonerJacob Noer Ahm

English

Jacob Noer Ahm

Person

  1. Animationsæstetisk opmærksomhedsdannelse i børnehaveklassen

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 1 dec. 2017 Æstetik og Pædagogik. Blok Johansen, M. (red.). Akademisk Forlag, 16 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

    Føj til bogmærker
  2. Learning potentials and pitfalls working with animation aesthetics as leisure-time pedagogues

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 30 nov. 2017 Extended Education from an International Comparative Point of View. 3 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

    Føj til bogmærker
  3. Føj til bogmærker
  4. Læring som tegnskabende aktivitet: – om pædagogens arbejde med læring og opgavedidaktik i den understøttende undervisning

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 30 mar. 2017 Pædagogik i skole og fritid. Thore Gravesen, D. (red.). Hans Reitzel, s. 14-29 16 s. 1

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

    Føj til bogmærker
  5. Learning potentials and obstacles working with animation aesthetics in Danish preschool

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 1 mar. 2017 NERA 2017: Learning and education – material conditions and consequences.

    Skriftlig produktion: ForskningPaper

    Føj til bogmærker
  6. Læring som tegnskabende aktivitet: Om pædagogens arbejde med læring og opgavedidaktik i den understøttende undervisning

    Ahm, J. N. & Ringskou, L. 2017 Pædagogik i skole og fritid. Thore Gravesen, D. (red.). Hans Reitzel, s. 14-39 16 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

    Føj til bogmærker
  7. Føj til bogmærker
  8. Udvikling af kommunikationskritisk kompetence gennem evaluering og refleksion over eget arbejde

    Ahm, J. N. 2013 Kommunikationskritisk kompetence. Bundsgaard, J. (red.). Gyldendal, s. 183-197

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

    Føj til bogmærker

Kopier teksten fra feltet...