Jens H Lund

Ph.d.

  1. Udgivet

    Dokumenter

    Coherence in teacher education: What, why and in recognition of complexity?

    Jens H, Lund & Nielsen, Birgitte Lund, 3 sep. 2019, s. 1-4. 4 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  2. Udgivet

    Dokumenter

    Coherence in teacher education: What, why and in recognition of complexity?

    Jens H, Lund & Nielsen, Birgitte Lund, 6 maj 2019. 4 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  3. Udgivet

    Links

    Sammenhæng i læreruddannelse: Hvad, hvorfor og i erkendelsen af kompleksitet?

    Jens H, Lund & Nielsen, Birgitte Lund, feb. 2019, I : Tidsskrift for professionsstudier. 28, s. 96-107 12 s., 9.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  4. Udgivet

    Dokumenter

    Links

    DOI

    Udviklingsorienteret undervisningsevaluering

    Nielsen, Birgitte Lund & Jens H, Lund, 2019, I : Cepra-Striben. 25, s. 36-47 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  5. Udgivet

    Vidensflow: hvordan kan forbindelserne mellem forskning og uddannelse i professionshøjskoler begribes?

    Jensen, Jens-Ole & Jens H, Lund, 2019, I : Tidsskrift for professionsstudier. 28, s. 82-95 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  6. Udgivet

    Dokumenter

    Links

    Case om vidensbasering af implementeringsprocesser: digitale læringsplatforme som eksempel

    Jens H, Lund, 3 dec. 2018, I : Lederliv. 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  7. Udgivet

    Dokumenter

    Erfaringsopsamling - fem arbejdsgruppers erfaringer med Film Clubs i Iris Connect Læreruddannelsen i VIA

    Jens H, Lund, 3 dec. 2018, 11 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

  8. Udgivet

    Undervisningsdifferentiering- hvorfor, hvad og hvordan?

    Jens H, Lund, okt. 2018, Undervisningsdifferentiering i dansk: teori og praksis. Jørgensen, M. & Maibom, I. (red.). 1 udg. Aarhus: KvaN, s. 12-25 14 s. 1

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  9. Udgivet

    Børneperspektiver i evaluering af den pædagogiske læreplan i daginstitutioner

    Jens H, Lund & Andersen, Dina Dot Dalsgaard, 20 jun. 2018, I : Tidsskrift for Socialpædagogik. 21. årgang, 1, s. 15-27 13 s., 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

  10. Udgivet

    Dokumenter

    Links

    Uddannelsesforståelser i læreruddannelsen − belyst gennem litteraturstudier og empiriske undersøgelser blandt undervisere

    Jens H, Lund, jun. 2018, I : Studier i læreruddannelse og -profession. Årg. 3, 1, s. 8-31 24 s., 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste