Kathrin Bock

Cand. mag.

  1. Udgivet

    Kontekstualiseret grammatikundervisning

    Kabel, Kristine , Bjerre, Kirsten & Bock, Kathrin, 25 apr. 2019, Hvordan praktiseres grammatik-undervisning i dansk, engelsk og tysk? : Statusrapport Gramma3. Kabel, K., Storegaard Brok, L. & Christensen, M. V. (red.). København: Nationalt Videncenter for Læsning, s. 58-72 1

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapport

  2. Udgivet

    Kontekstualiseret grammatikundervisning i dansk – potentialer og udfordringer

    Bock, Kathrin, Bjerre, Kirsten & Kabel, Kristine, 25 apr. 2019, Hvordan praktiseres grammatik-undervisning i dansk, engelsk og tysk? : Statusrapport Gramma3. Kabel, K., Christensen, M. V. & Brok, L. S. (red.). Nationalt Videncenter for Læsning, s. 106-110 5 s. 5

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapport

  3. Udgivet

    Fra slugte nåle til liv på børnehjem: SFL-baseret undervisning med afsæt i autobiografiske tekster: SFL-baseret undervisning med afsæt i autobiografiske tekster

    Bock, Kathrin, aug. 2016, Genrepædagogik - og andre nye veje i læse- og skriveundervisningen. Vedsgaard Christensen, M. (red.). 1 udg. Hans Reitzels Forlag, s. 109-138 20 s. 5

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  4. Udgivet

    Landesbilder und Stereotype in Lehrwerken für den DaF-Unterricht

    Bock, Kathrin, 2015

    Publikation: AndetIndlæg i netbaserede medier

  5. Udgivet

    ”Anmeldelse, Language education throughout the school years. National Videncenter for Læsning”

    Bock, Kathrin, 13 mar. 2013, I : Viden om Læsning. 13, s. 96-101 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseFormidling

  6. Udgivet

    Genre i teori og praksis – betyder de noget?

    Christensen, Mette Vedsgaard & Bock, Kathrin, 2013.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskning

  7. Udgivet

    Language in Education: Preservice teachers' ideas about grammar and knowledge about language

    Christensen, Mette Vedsgaard & Bock, Kathrin, 2012, To boldly go...: Papers from the 39th International Systemic Functional Congress. Knox, J. (red.). University of Technology, Sydney, s. 21-26 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  8. Udgivet

    Nye spilleregler i dansk: Det funktionelle paradigme i danskundervisningen på læreruddannelsen

    Christensen, Mette Vedsgaard & Bock, Kathrin, 2011, Sprog på spil: At sætte viden om sprog i spil i profession og uddannelse. Daugaard, L. M. & Christensen, M. V. (red.). VIA Systime, s. 90-112 23 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi