Lise Jönsson Koumaditis

  1. Udgivet

    Interview med borgere med nedsat psykisk funktionsevne

    Jönsson, Lise Høgh, mar. 2018, Visuelle og digitale metoder - på det sociale område: Interview med borgere med nedsat psykisk funktionsevne. Jönsson, L. (red.). 1 udg. Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 63-83 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  2. Udgivet

    Introduktion

    Jönsson, Lise Høgh, mar. 2018, Visuelle og digitale metoder - på det sociale område: Interview med borgere med nedsat psykisk funktionsevne. Jönsson, L. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 8-15 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  3. Udgivet

    Visuelle og digitale metoder

    Jönsson, Lise Høgh, mar. 2018, Visuelle og digitale metoder - på det sociale område: Interview med borgere med nedsat psykisk funktionsevne. Jönsson, L. (red.). 1 udg. Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 128-132 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Udgivet

    Dokumenter

    Skolen i midten? - for læring, inklusion og social forandring

    Jönsson, Lise Høgh & Padovan-Özdemir, Marta, 4 dec. 2017.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

  5. Udgivet

    Dokumenter

    På professionelt visit: når fagprofessionelle og borgerne ikke deler hverdagsliv

    Jönsson, Lise Høgh & Padovan-Özdemir, Marta, dec. 2017, I : Pædagogisk extrakt. 12, s. 48-49 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  6. Udgivet

    Dokumenter

    Skolen i midten for social forandring?

    Jönsson, Lise Høgh & Padovan-Özdemir, Marta, dec. 2017, I : Pædagogisk extrakt. 12, s. 46-47 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  7. Udgivet

    DOI

    Designing for learning and empowerment: how designbased research can impact education and practice

    Jönsson, Lise Høgh, 5 sep. 2017, I : EAI Endrosed Trasactions - Creative Technologies. 4, 11, s. e5 7 s., 5.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Udgivet

    Digital Technology in Education: Towards New Inclusive Practices

    Jönsson, Lise Høgh, 23 mar. 2017.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  9. Udgivet

    Learning by Designing Interview Methods in Special Education

    Jönsson, Lise Høgh, mar. 2017, Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation. Brooks, A. & Brooks, E. (red.). Springer, Bind 196. s. 272-279 8 s. ( Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering (LNICST); bind 196).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  10. Professionsidentitet: samspil, etik og værdier

    Rasmussen, O. S., Jönsson, Lise Høgh, Hjermitslev, H. H. & Weber, M. (red.), 2015, UC SYD.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerBogFormidling

Forrige 1 2 3 Næste