ForsidePersonerPetra Daryai-Hansen

English

Petra Daryai-Hansen

Person

  1. ”Green Kidz” – et interkulturelt medborgerskabsprojekt i engelskundervisningen

    Daryai-Hansen, P. & Schlifer, K. 2017 I : Sprogforum. 64, Arrangerede sprog- og kulturmøder, 6 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

    Føj til bogmærker
  2. Føj til bogmærker
  3. Plurilingual internationalization in Danish Higher Education

    Daryai-Hansen, P. & Kirilova, M. 2017 I : European Journal of Research on Education and Teaching. 16 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

    Føj til bogmærker
  4. Tidlig sprogstart i skolen

    Gregersen, A. S., Daryai-Hansen, P., Jacobsen, S. K. & Pedersen, J. V. H. 15 dec. 2016 København: Samfundslitteratur. 124 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

    Føj til bogmærker
  5. Forskere: Migrantsprog diskrimineres i Danmark

    Daryai-Hansen, P. & Holmen, A. 31 maj 2016 I : Altinget.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

    Føj til bogmærker
  6. A call for (trans)languaging: The language profiles at Roskilde University

    Daryai-Hansen, P., Barfod, S. & Schwarz, L. 2016 Translanguaging Practices in Higher Education: Beyond Monolingual Ideologies. Mazak, C. M. & Carrol, K. (red.). Bristol, UK: Multilingual Matters, s. 29-49 (Bilingual Education and Bilingualism series)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

    Føj til bogmærker
  7. De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst

    Daryai-Hansen, P. 2016 Tidlig sprogstart i skolen. Søndergaard Gregersen, A. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 14-25

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

    Føj til bogmærker
  8. Flersproget internationalisering på Københavns Universitet og Roskilde Universitet – andre sprog end engelsk

    Larsen, S., Daryai-Hansen, P. & Holmen, A. 2016 I : Sprogforum. 22 , 62, s. 51-57 7 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

    Føj til bogmærker
  9. Green Kidz: Young learners engage in intercultural environmental citizenship in the English language classroom in Argentina and Denmark.

    Porto, M., Daryai-Hansen, P., Arcuri, M. E. & Schifler, K. 2016 From principles to practice in education for intercultural citizenship. . Byram, M. (red.). Bristol, UK: Multilingual Matters, s. 131-158 25 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

    Føj til bogmærker
  10. Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på: og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk?

    Daryai-Hansen, P. 2016 Tænketanken om sprog: Anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. Gymnasieskolernes Lærerforening, s. 27-29

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til rapport

    Føj til bogmærker
Forrige 1 2 3 4 5 Næste

Kopier teksten fra feltet...