ForsidePersonerPetra Daryai-Hansen

English

Petra Daryai-Hansen

Person

  1. Tidlig sprogstart i skolen

    Gregersen, A. S., Daryai-Hansen, P., Jacobsen, S. K. & Pedersen, J. V. H. 15 dec. 2016 København: Samfundslitteratur. 124 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

    Føj til bogmærker
  2. Forskere: Migrantsprog diskrimineres i Danmark

    Daryai-Hansen, P. & Holmen, A. 31 maj 2016 I : Altinget.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

    Føj til bogmærker
  3. A call for (trans)languaging: The language profiles at Roskilde University

    Daryai-Hansen, P., Barfod, S. & Schwarz, L. 2016 Translanguaging Practices in Higher Education: Beyond Monolingual Ideologies. Mazak, C. M. & Carrol, K. (red.). Bristol, UK: Multilingual Matters, s. 29-49 (Bilingual Education and Bilingualism series)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

    Føj til bogmærker
  4. De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst

    Daryai-Hansen, P. 2016 Tidlig sprogstart i skolen. Søndergaard Gregersen, A. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 14-25

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

    Føj til bogmærker
  5. Flersproget internationalisering på Københavns Universitet og Roskilde Universitet – andre sprog end engelsk

    Larsen, S., Daryai-Hansen, P. & Holmen, A. 2016 I : Sprogforum. 22 , 62, s. 51-57 7 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

    Føj til bogmærker
  6. Green Kidz: Young learners engage in intercultural environmental citizenship in the English language classroom in Argentina and Denmark.

    Porto, M., Daryai-Hansen, P., Arcuri, M. E. & Schifler, K. 2016 From principles to practice in education for intercultural citizenship. . Byram, M. (red.). Bristol, UK: Multilingual Matters, s. 131-158 25 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

    Føj til bogmærker
  7. Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på: og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk?

    Daryai-Hansen, P. 2016 Tænketanken om sprog: Anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. Gymnasieskolernes Lærerforening, s. 27-29

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til rapport

    Føj til bogmærker
  8. Hvordan kan elevernes sproglige opmærksomhed styrkes gennem en flersproget tilgang?

    Daryai-Hansen, P., Dahl Jensen, R., Kløve, Z. & Poulsen, M. 2016 I : Sproglæreren. 3, s. 29-31

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

    Føj til bogmærker
  9. Sprogfag i forandring - pædagogik og praksis

    Gregersen, A. S. (red.), Søgaard, K., Revier, R. L., Daryai-Hansen, P., Holmen, A., Lund, K., Henriksen, B., Stenius Stæhr, L., Svendsen Pedersen, M., Olsen, M. & Jacobsen, S. 4 aug. 2015 2. udg. København: Samfundslitteratur. 365 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

    Føj til bogmærker
  10. Das DELA-NOBA Projekt: Éveil aux langues im nordisch-baltischen Kontext

    Daryai-Hansen, P., Meister, M. & Tonello, E. 2015 I : Babylonia. 15, 2, s. 38-43

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

    Føj til bogmærker
Forrige 1 2 3 4 5 Næste

Kopier teksten fra feltet...