Petra Daryai-Hansen

ph.d.

  1. Udgivet

    Læremidler

    Watson, Catherine, Pedersen, Jette von Holst, Jacobsen, Susanne Karen, Gregersen, Annette Søndergaard, Petra, Daryai-Hansen & Svarstad, L. K. 2018 Fremmedsprogdidaktik. Juul, H. (red.). Hans Reitzel, s. 145 144 s.

    Publikation: UndervisningBidrag til bog/antologi

  2. Accepteret/In press

    ”Green Kidz” – et interkulturelt medborgerskabsprojekt i engelskundervisningen

    Petra, Daryai-Hansen & Schlifer, K. 2017 (Accepteret/In press) I : Sprogforum. 64, Arrangerede sprog- og kulturmøder, 6 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftsartikel

  3. Afsendt

    Interkulturel kommunikativ kompetence & autentiske tekster: en oplagt mulighed

    Bjerre, Kirsten & Petra, Daryai-Hansen 2017 (Afsendt) I : Sproglæreren. 1, s. 12, 14-16 5 s.

    Publikation: FormidlingTidsskriftsartikel

  4. Udgivet

    Interkulturelle kommunikative Kompetenz. Ein Versuch der Operationalisierung aus dem Fach Deutsch in der dänischen Lehrerausbildung

    Bjerre, Kirsten & Petra, Daryai-Hansen 2017 Spektrum Nord: Vielfalt der Ziele, Inhalte und Methoden in der Landeskunde. Geyer, K. & Grub, F. T. (red.). Frankfurt am Main: Peter Lang, s. 53-69 17 s. (Nordeuropäische Arbeiten zur Literatur, Sprache und Kultur/Northern European Studies in Literature, Language and Culture ; bind 6)

    Publikation: FormidlingBidrag til bog/antologi

  5. Accepteret/In press

    Plurilingual internationalization in Danish Higher Education

    Petra, Daryai-Hansen & Kirilova, M. 2017 (Accepteret/In press) I : European Journal of Research on Education and Teaching. 16 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftsartikel

  6. Udgivet
  7. Udgivet
    UCV_Sketch_10

    Forskere: Migrantsprog diskrimineres i Danmark

    Petra, Daryai-Hansen & Holmen, A. 31 maj 2016 I : Altinget.

    Publikation: FormidlingAvisartikel

  8. Udgivet

    A call for (trans)languaging: The language profiles at Roskilde University

    Petra, Daryai-Hansen, Barfod, S. & Schwarz, L. 2016 Translanguaging Practices in Higher Education: Beyond Monolingual Ideologies. Mazak, C. M. & Carrol, K. (red.). Bristol, UK: Multilingual Matters, s. 29-49 (Bilingual Education and Bilingualism series)

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  9. Udgivet

    De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst

    Petra, Daryai-Hansen 2016 Tidlig sprogstart i skolen. Søndergaard Gregersen, A. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 14-25

    Publikation: ForskningBidrag til bog/antologi

  10. Udgivet

    Flersproget internationalisering på Københavns Universitet og Roskilde Universitet – andre sprog end engelsk

    Larsen, S., Petra, Daryai-Hansen & Holmen, A. 2016 I : Sprogforum. 22 , 62, s. 51-57 7 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftsartikel

Forrige 1 2 3 4 5 Næste