Roland Hachmann

Lektor Ikt & Læring, Ph.d.-stipendiat og tidl. folkeskolelærer

  1. Accepteret/In press

    Designing for Transfer as Situated Readiness

    Hachmann, Roland, 2019, (Accepteret/In press).

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  2. Udgivet

    Participatory skills for learning in a networked world

    Hachmann, Roland & Dohn, N. B., 13 mar. 2018, Designing for Learning in a Networked World. Dohn, N. B. (red.). London: Routledge, s. 102-119 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  3. Udgivet

    Mediepatruljer: En social teknologi

    Jørnø, Rasmus Leth Vergmann & Hachmann, Roland, 2018, Skoleudvikling med IT: Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg I. Bundsgaard, J., Georgsen, M., Ting Graf, S., Illum Hansen, T. & Krog Skott, C. (red.). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, s. 233-254 22 s. (Didaktiske studier; nr. 3)(Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg; nr. 1).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  4. Udgivet

    Læringsvejlederen på det pædagogiske læringscenter

    Hachmann, Roland, 1 mar. 2016, I : Liv I Skolen. 18, 1, s. 6-13 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  5. Udgivet

    Er det sådan at almindelige bøger ikke har udsigt til samme succes hos moderne studerende?

    Holmboe, Peter & Hachmann, Roland, 2016, I : Mona. 1, s. 64-68 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  6. Udgivet

    Flipped Learning fra et elevperspektiv: mening og fagligt udbytte

    Holmboe, Peter & Hachmann, Roland, 2016, Alle kan flippe: erfaringer med Flipped Learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser. Storm, K. & Lundstrøm, A. M. (red.). Kbh.: Lindhardt & Ringhof, s. 52-63 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  7. Udgivet

    I mål med flipped learning

    Hachmann, Roland, 2016, Flip din undervisning: en antologi om Flipped Classroom og Flipped Learning. Schunk, A. (red.). Aarhus: Turbine Forlaget, s. 94-122 29 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  8. Udgivet

    It og læring

    Hachmann, Roland, 2016, Pædagogik og lærerfaglighed . Larsen, S. (red.). Kbh.: Hans Reitzels Forlag, s. 277-297 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  9. Udgivet
  10. Udgivet

    Professionelle fællesskaber i digitale miljøer

    Holmboe, Peter & Hachmann, Roland, 2016, Professionelle læringsfællesskaber og fagdidaktisk viden. Albrechtsen, T. R. S. (red.). Frederikshavn: Dafolo, s. 165-176 12 s. (Undervisning og læring).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Forrige 1 2 3 Næste