Søren Witzel Clausen

Cand. Scient
Master i naturfagenes didaktik

  1. Udgivet

    Seks centrale analytiske forhold med relevans for undervisningen i bæredygtig udvikling

    Clausen, Søren Witzel, dec. 2019, I : Kvan. 39. årgang, 115, s. 57-66 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  2. Udgivet

    Styrket undervisningskompetence i bæredygtighed

    Hansen, Mette Hesselholt Henne, Conradsen, Keld & Clausen, Søren Witzel, 18 mar. 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  3. Accepteret/In press

    Bæredygtighed og ”GeoCapabilities” i folkeskolens fællesfaglige naturfagsundervisning og prøve

    Clausen, Søren Witzel & Conradsen, Keld, 2019, (Accepteret/In press) Pt. ukendt. 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  4. Udgivet
  5. Udgivet
  6. Udgivet
  7. Udgivet

    Think Piece: Action Competence through Ethno-Geography

    Clausen, Søren Witzel, 2018, I : Southern African Journal of Environmental Education. 34, s. 121-127 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  8. Udgivet

    Links

    Denmark

    Clausen, Søren Witzel, Volshøj, Esben Stilund & Conradsen, Keld, 2016, Integrating Physical Education and Geography: A Case Study of the Czech Republic, Slovenia and Denmark. Vlček, P., Resnik Planinc, T., Svobodová, H. & Clausen, S. W. (red.). Masarykova Univerzita, Brno, Tjekkiet: Masarykova univerzita, s. 53-73 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. Udgivet

    The pedagogical content knowledge of Danish geography teachers in a changing schooling context

    Clausen, Søren Witzel, 2016, I : Nordidactica. 1, s. 1-22 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  10. Udgivet

    Andre dokumenter

    TEACHING WEATHER FORMATION AND CLIMATE CHANGE: Geography teachers’ professional competencies

    Clausen, Søren Witzel, 2 sep. 2015. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

Forrige 1 2 3 Næste