Søren Witzel Clausen

Cand. Scient
Master i naturfagenes didaktik

  1. Accepteret/In press

    Bæredygtighed og ”GeoCapabilities” i folkeskolens fællesfaglige naturfagsundervisning og prøve

    Clausen, Søren Witzel & Conradsen, Keld, 2019, (Accepteret/In press) Pt. ukendt. 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  2. Udgivet

    Seks centrale analytiske forhold med relevans for undervisningen i bæredygtig udvikling

    Clausen, Søren Witzel, dec. 2019, I : Kvan. 39. årgang, 115, s. 57-66 10 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

  3. Udgivet

    Styrket undervisningskompetence i bæredygtighed

    Hansen, Mette Hesselholt Henne, Conradsen, Keld & Clausen, Søren Witzel, 18 mar. 2019.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

  4. Udgivet
  5. Udgivet
  6. Udgivet

    Think Piece: Action Competence through Ethno-Geography

    Clausen, Søren Witzel, 2018, I : Southern African Journal of Environmental Education. 34, s. 121-127 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

  7. Udgivet

    Links

    Denmark

    Clausen, Søren Witzel, Volshøj, Esben Stilund & Conradsen, Keld, 2016, Integrating Physical Education and Geography: A Case Study of the Czech Republic, Slovenia and Denmark. Vlček, P., Resnik Planinc, T., Svobodová, H. & Clausen, S. W. (red.). Masarykova Univerzita, Brno, Tjekkiet: Masarykova univerzita, s. 53-73 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  8. Udgivet
  9. Udgivet
  10. Udgivet

    Geography teachers’ pedagogical content knowledge and internal didactic transposition of the topic weather formation and climate change

    Clausen, Søren Witzel, jul. 2015, Mathematics and Science: the relationships and disconnections between research and education. Achiam, M. & Winsløw, C. (red.). Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet: Department of Science Education, University of Copenhagen, s. 61-70 10 s. 6. (IND´s skriftserie; bind 39).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Forrige 1 2 3 Næste