Stine Karen Nissen

Cand.mag.pæd. - kandidat i Pædagogik fra Københavns Universitet
Lektor
Ph.d.-stipendiat

  1. Udgivet

    Symbolic Boundaries of Time: Exploring the Production of Temporal Socialisation

    Nissen, Stine Karen, 2019, s. 1. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktFormidling

  2. Udgivet

    Dokumenter

    FLIPPED LEARNING I FYSIK/KEMI I UDSKOLINGEN/FLIPPED LEARNING IN PHYSICS IN SECONDARY SCHOOL

    Levinsen, Henrik, Andersen, Thomas Dyreborg, Foss, Kristian Kildemoes, Jensen, Nina Troelsgaard, Jespersen, Peter, Nissen, Stine Karen & Morten Raahauge, Philipps, dec. 2017. 9 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  3. Udgivet

    Andre dokumenter

    Time and Temporality in Danish Elementary Schools

    Nissen, Stine Karen, nov. 2017.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktFormidling

  4. Udgivet

    Flipped learning in science education

    Andersen, Thomas Dyreborg, Foss, Kristian Kildemoes, Levinsen, Henrik, Nissen, Stine Karen & Morten Raahauge, Philipps, 24 aug. 2017. 3 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

  5. Udgivet

    Dokumenter

    Tid til læring? En undersøgelse af betydningen af tid i skolen

    Nissen, Stine Karen, 5 jan. 2017, s. 1. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

  6. Udgivet

    Dokumenter

    Implementeringen af flipped learning i fysik/kemi undervisningen i grundskolen: nr. 59

    Nissen, Stine Karen & Levinsen, Henrik, 2017, s. 173-177. 4 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

  7. Udgivet

    En didaktisk model for Flipped Classroom

    Levinsen, Henrik, Foss, Kristian Kildemoes, Andersen, Thomas Dyreborg, Morten Raahauge, Philipps, Jespersen, Peter & Nissen, Stine Karen, 26 apr. 2016, Flip din undervisning: En antologi om Flipped Classroom og Flipped Learning. Schunk, A. (red.). Aarhus: Turbine Forlaget, s. 34-53 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  8. Udgivet

    Photo elicitation interviews as a way of accessing primary school students' attitudes

    Nissen, Stine Karen, Schmidt, Maria Christina Secher & Pia, Beck Tonnesen, 2016. 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper/skriftligt oplægForskningpeer review

  9. Udgivet

    Dokumenter

    TMTM2014: Tidlig Matematikindsats Til Marginalgruppeelever - rapport til Egmontfonden

    Pia, Beck Tonnesen, Lindenskov, Lena, Weng, Peter, Schmidt, Maria Christina Secher, Nissen, Stine Karen, Allerup, Peter , Overgaard, Steffen, Rydendahl, Ulla & Kirsted, Katrine , 2016, København: Forlaget Metropol. 36 s.

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

  10. Udgivet
Forrige 1 2 Næste