Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 11.827Pr. side: 10
  1. Understøttende undervisning

    Ringskou, L. T. 1 feb. 2018 Pædagogik mellem skole og fritid - Grundbog til Skole- og fritidspædagogik . Ankerstjerne, T. (red.). København: Dafolo, 200 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  2. Udeskole in Denmark: A narrative of mutual support and sharing

    Barfod, K. S. & Mygind, L. 2018 The Palgrave International Handbook of Women and Outdoor Learning. Gray, T. & Mitten, D. (red.). 1 udg. London: Palgrave Macmillan, (Palgrave Studies in Gender and Education)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  3. Animationsæstetisk opmærksomhedsdannelse i børnehaveklassen

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 1 dec. 2017 Æstetik og Pædagogik. Blok Johansen, M. (red.). Akademisk Forlag, 16 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  4. Learning potentials and pitfalls working with animation aesthetics as leisure-time pedagogues

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 30 nov. 2017 Extended Education from an International Comparative Point of View. 3 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

  5. Potentials and pitfalls of the encounter between leisure-time centers and primary schools

    Ringskou, L. T. 30 nov. 2017 WERA-IRN konference: Extended education from an international comparative perspective. 3 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

  6. Borgerperspektiv - prostitution

    Løvstad, C. V. 16 okt. 2017 Perspektiver på udsathed. Hansen, S. J. & Ramsbøl, H. (red.). 1. udgave udg. København: Hans Reitzel

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  7. Socialkonstruktionisme og uddannelse

    Gergen, K. J. & Mellon, K. 3 okt. 2017 1. udg. København: Hans Reitzel. 191 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBog

  8. Den professionelle og moderne didaktik(er).

    Kiær, K. & Qvortrup, A. 1 okt. 2017 Dafolo. 200 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  9. Inklusion af elever med autisme og ADHD i skoleidrætten sker ikke automatisk

    Bentholm, A. L. 1 okt. 2017 I : Fysioterapeuten. Oktober, 6, s. 49-50 2 s., nr. 6

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...1183 Næste

Kopier teksten fra feltet...