Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 1.178Pr. side: 10
  1. Understøttende undervisning

    Ringskou, L. T. 1 feb. 2018 Pædagogik mellem skole og fritid - Grundbog til Skole- og fritidspædagogik . Ankerstjerne, T. (red.). København: Dafolo, 200 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  2. Animationsæstetisk opmærksomhedsdannelse i børnehaveklassen

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 1 dec. 2017 Æstetik og Pædagogik. Blok Johansen, M. (red.). Akademisk Forlag, 16 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  3. Learning potentials and pitfalls working with animation aesthetics as leisure-time pedagogues

    Ringskou, L. T. & Ahm, J. N. 30 nov. 2017 Extended Education from an International Comparative Point of View. 3 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

  4. Potentials and pitfalls of the encounter between leisure-time centers and primary schools

    Ringskou, L. T. 30 nov. 2017 WERA-IRN konference: Extended education from an international comparative perspective. 3 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

  5. Inklusion af elever med autisme og ADHD i skoleidrætten sker ikke automatisk

    Bentholm, A. L. 1 okt. 2017 I : Fysioterapeuten. Oktober, 6, s. 49-50 2 s., nr. 6

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

  6. Der er brug for en langt mere aktiv børne- og familiepolitik

    Grumløse, S. P. 6 sep. 2017 I : Kristeligt Dagblad. s. 10 1 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingKronik

  7. Når læring bliver begrænset, upræcis eller utilstrækkelig

    Lau, D. 1 sep. 2017 Læring eller ikke-læring ?. Mellon, K. (red.). 1. udgave udg. Frederikshavn: Dafolo, s. 95 - 106 11 s. 6. (Undervisning og læring)

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...118 Næste

Kopier teksten fra feltet...