Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 414Pr. side: 10
  1. Participants and non-participants in open online courses

    Georgsen, M. & Dalsgaard, A. 25 okt. 2017 OOFHEC 2017 proceedings. 1 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewAbstrakt

  2. Connecting eye to eye: The Challenge of Computer Supported Contact

    Dau, S. & Rask, A. B. 14 okt. 2017 Proceedings of the 16th European Conference on elearning: ISCAP. UK: Academic Conferences and Publishing International, s. 124-131 11 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewProceeding

  3. Dokumentation af brugen af 'ad hoc' bibliotekarvagt

    Jensen, T. M. N. 21 sep. 2017 Danske Fag- Forsknings- og Uddannelsesbiblioteker (DFFU) - årsmøde 2017. 1 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingPoster

  4. Flip din undervisning og skriv med video

    Holmboe, P. 1 sep. 2017

    Skriftlig produktion: FormidlingBlogindlæg

  5. Coding Class: whitepaper

    Ejsing-Duun, S. & Hansbøl, M. 31 aug. 2017 10 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingRapport

  6. Engagerende didaktiske design i blendede læringsrum: - et grundlag for facilitering af læreprocesser

    Konnerup, U. & Dau, S. 31 maj 2017 I : Læring og Medier (LOM). 9, 16, 30 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  7. Når man bliver "afvennet"

    Jensen, J. L. 23 maj 2017

    Skriftlig produktion: FormidlingBlogindlæg

  8. ICT and Feedback Practices in the Lower-Secondary Foreign Language Classroom

    Kjærgaard, H. W. mar. 2017 I : Journal of Educational Multimedia and Hypermedia. 26, 2, s. 161-177 17 s., 9

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  9. Digital literacy som læringsoptik i det senmoderne

    Grevy, C. 25 jan. 2017 Skole, livsverden og nye læringslandskaber - et debatoplæg om folkeskolen: man skal kunne det hele: om digital literacy og læring i det senmoderne. Grevy, C. & Kasch, H. (red.). Vejle: Forlaget Pendulum, s. 45-66 22 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  10. Læring i det senmoderne: digital literacy

    Grevy, C. & Kasch, H. 25 jan. 2017 Skole, livsverden og nye læringslandskaber - et debatoplæg om folkeskolen: man skal kunne det hele: om digital literacy og læring i det senmoderne. Grevy, C. & Kasch, H. (red.). Vejle: Forlaget Pendulum, 8 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...42 Næste

Kopier teksten fra feltet...