Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 70Pr. side: 10
  1. Kapitel 6: ”Altså vi var da lige ved at hoppe lidt fra” – begyndelsen på den innovative proces

    Foxby, A. & Oreskov, S. W. 1 feb. 2016 Innovation i professionshøjskolesektoren: dilemmaer og muligheder. Sprogøe, J. (red.). Frydenlund, 14 s. -

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  2. Teaching innovation is social interaction

    Petersen, M. H. & Olsen, B. 10 sep. 2015 CINet Conferencen 2015. Continuous Innovation Network (CINet), s. 747-761 15 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  3. Lektionsstudier som praksissamarbejde

    Nyboe, H. & Rasmussen, K. maj 2015 I : Unge Paedagoger. 2, s. 31-43 23 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  4. Implementering af evidensbaseret praksis: et innovationsprojekt mellem teori og praksis

    Scheel, L. S., Tewes, M. & Petersen, P. U. 20 apr. 2015 I : Sygeplejersken . 5, s. 62 1 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

  5. The challenge of implementation: Anchoring innovation and entrepreneurship in the practice of higher education teachers

    Andersen, K. H. H. 28 jan. 2015 1st European Networking Conference on Entrepreneurship Education. 8 s.

    Skriftlig produktion: ForskningPaper

  6. Individual competencies and organizational capabilities for re-innovation.

    Sprogøe, J., Kristensen, N. E., Brandi, U. & Aakjær, M. K. 2015 OLKC Conference, University of St. Andrews, Scotland, 2016.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewAbstrakt

  7. Innovation in VET

    Andersen, O. D. & Kruse, K. 2015 I : Refernet/Cedefop. 15 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

Kopier teksten fra feltet...