Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 59Pr. side: 10
  1. Lektionsstudier som praksissamarbejde

    Nyboe, H. & Rasmussen, K. maj 2015 I : Unge Paedagoger. 2, s. 31-43 23 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  2. Implementering af evidensbaseret praksis: et innovationsprojekt mellem teori og praksis

    Scheel, L. S., Tewes, M. & Petersen, P. U. 20 apr. 2015 I : Sygeplejersken . 5, s. 62 1 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

  3. The challenge of implementation: Anchoring innovation and entrepreneurship in the practice of higher education teachers

    Andersen, K. H. H. 28 jan. 2015 1st European Networking Conference on Entrepreneurship Education. 8 s.

    Skriftlig produktion: ForskningPaper

  4. Individual competencies and organizational capabilities for re-innovation.

    Sprogøe, J., Kristensen, N. E., Brandi, U. & Aakjær, M. K. 2015 OLKC Conference, University of St. Andrews, Scotland, 2016.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewAbstrakt

  5. Innovation in VET

    Andersen, O. D. & Kruse, K. 2015 I : Refernet/Cedefop. 15 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

  6. Transparent and sustainable innovation as competitive advantage factors in the Danish design and fashion industry

    Parum, E. 2015 EIASM. Glasgow: European Institute for Advanced Studies in Management

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewAbstrakt

  7. Udviklingsaktiviteter på velfærdsteknologiområdet

    Schlüntz, D. A. & Vestbo, M. 2015 "Technological literacy" som udfordring for professioner og uddannelser: Delrapport 2 fra projektet VIOL - Velfærdsteknologi, Innovation, Omsorg og Læring. Krageskov Eriksen, K. (red.). Sorø: UCSJ Forlag, s. 1-81 10 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

Kopier teksten fra feltet...