Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

Vælg et emneord...

Byggeri, miljø og energi Børn og unge Erhvervsliv, handel og økonomi Informations- og kommunikationsteknologi, og e-læring Ledelse, organisationsudvikling og innovation Læring, pædagogik og undervisning Skoler, fag og institutioner Socialt arbejde og sociale forhold Sundhed, ernæring og livskvalitet Sygdom, sundhedsvidenskab og sygepleje Teknik, ingeniørvidenskab og IT Uddannelse, professioner og erhverv Undersøgelsesdesign, teori og metode Æstetik, design og medier Medier, journalistik og kommunikation indeklima skilsmisse sproglig udvikling markedsføring politik interaktive systemer tv og radio kommuner fødsel jordmoderarbejdet voksne udviklingshæmmede compliance døende egenomsorg førstehjælp hjerte-karsygdomme hospice KOL neurorehabilitering palliativ pleje smerter uhelbredeligt syge åndelig omsorg anlægsteknik bygningsingeniørvæsen genanvendelse katastrofer konflikter kort- og landmålingsteknik netværk nødhjælp produktudvikling programmering teknisk hygiejne professionsuddannelser socialrådgiveruddannelsen akademiuddannelser diplomuddannelser bioanalytikeruddannelsen feltarbejde fokusgrupper interviewundersøgelser diskursanalyse metodelære undersøgelsesmetodik intelligent design billedanalyse billeddiagnostik biomedicinske laboratorieanalyser blodprøver helsefysik klinisk biokemi klinisk fysiologi klinisk mikrobiologi klinisk neurofysiologi laboratorieteknik nuklearmedicin

arbejdsmiljø brugerdreven innovation entreprenørskab implementering innovation kvalitetssikring ledelse organisationsteori organisationsudvikling projektledelse beredskab coaching human Ressource (HR) innovation og entreprenørskab konflikthåndtering kvalitetsstyring management stakeholders strategi teams

1 - 10 ud af 59Pr. side: 10
  1. Lektionsstudier som praksissamarbejde

    Nyboe, H. & Rasmussen, K. maj 2015 I : Unge Paedagoger. 2, s. 31-43 23 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  2. Implementering af evidensbaseret praksis: et innovationsprojekt mellem teori og praksis

    Scheel, L. S., Tewes, M. & Petersen, P. U. 20 apr. 2015 I : Sygeplejersken . 5, s. 62 1 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

  3. The challenge of implementation: Anchoring innovation and entrepreneurship in the practice of higher education teachers

    Andersen, K. H. H. 28 jan. 2015 1st European Networking Conference on Entrepreneurship Education. 8 s.

    Skriftlig produktion: ForskningPaper

  4. Individual competencies and organizational capabilities for re-innovation.

    Sprogøe, J., Kristensen, N. E., Brandi, U. & Aakjær, M. K. 2015 OLKC Conference, University of St. Andrews, Scotland, 2016.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewAbstrakt

  5. Innovation in VET

    Andersen, O. D. & Kruse, K. 2015 I : Refernet/Cedefop. 15 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

  6. Transparent and sustainable innovation as competitive advantage factors in the Danish design and fashion industry

    Parum, E. 2015 EIASM. Glasgow: European Institute for Advanced Studies in Management

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewAbstrakt

  7. Udviklingsaktiviteter på velfærdsteknologiområdet

    Schlüntz, D. A. & Vestbo, M. 2015 "Technological literacy" som udfordring for professioner og uddannelser: Delrapport 2 fra projektet VIOL - Velfærdsteknologi, Innovation, Omsorg og Læring. Krageskov Eriksen, K. (red.). Sorø: UCSJ Forlag, s. 1-81 10 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

Kopier teksten fra feltet...