Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 44Pr. side: 10
  1. Michael og Mozarts ”mirakler”: et musikalsk essay om kognition & pædagogik

    Lyhne, J. H. sep. 2016 I : Kognition og Pædagogik. 26, 101, s. 118-125

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  2. The postdramatic turn: Recasting the dramatic curriculum

    Fogt, J. M. A. & Fogh, C. 30 aug. 2015 I : European Journal of Social & Behavioural Sciences. XIV, 3, s. 1915-1928 13 s., 173

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  3. CPL - a way to increase student's commitment, involvement and collaboration?

    Velling, L. Æ. & Larsen, M. Y. maj 2015 Future in our Hands – CHME (Council for Hospitality Management Education) Annual Research Conference. 1 s.

    Skriftlig produktion: ForskningPoster

  4. Hvordan får vi øje på magten? Om at kaste et kritisk reflekterende blik på sit pædagogiske arbejde

    Hjerrild, M. 19 aug. 2014 Morgendagens pædagoger: Grundlæggende viden og færdigheder. Kastrup Jensen, A. (red.). 1. udgave udg. København: Akademisk Forlag, s. 213-224 12 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  5. Creativity and Pedagogical Practice

    Jensen, J-O. 2014 Early Childhood Education: Values and practices. Systime, 11 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

  6. Ny Nordisk Skole – et drama om æstetiske læreprocesser

    Fogt, J. M. A. & Fogh, C. 2014 I : Unge Paedagoger. 4, s. 28-36 9 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  7. Parkour-(h)ånden

    Jørgensen, H. T. 2014 Vilt og farlig: - om barns og unges bevegelseslek. Sandseter, E. B. H. & Jensen, J-O. (red.). 1 udg. Oslo: Gyldendal (Norway), s. 116-134 19 s. 7

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til bog

  8. Udfold det kreative vækstpotentiale

    Zachariassen, A. M. 2 sep. 2013 I : Olav de Linde Magasinet. 27, 02, s. 4-5

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

  9. Caught without an Umbrella: Et æstetisk perspektiv på rammesætning og stemthed i dramapædagogisk praksis

    Kusk, H. & Svendsen, S. jun. 2013 Drama Boreale. Earth-Air-Water and Fire. : With the subtitle humor. A blind review report. Ragnarsdóttir, Á. H. & Thorkelsdóttir, R. B. (red.). University of Iceland. Island, s. 37-52 16 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  10. "Undskyld, hvis vi forstyrrer - for meget."

    Svendsen, S. jun. 2013 I : Pædagogisk extrakt. 3

    Skriftlig produktion: ForskningArtikel

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

Kopier teksten fra feltet...