Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 1.304Pr. side: 10
  1. Is Augmented Reality a New Paradigm in Design Education when Educational Subsidy Decreases

    Lai, Y. C. 7 sep. 2017 Proceeding of The 19th International Conference on Engineering Product Design Education, Oslo and Akershus, University College of Applied Sciences, Oslo.: Building Community: Design Education for a Sustainable Future. Berg, A., Bohemia, E., Buck, L., Gulden, T., Kovacevic, A. & Pavel, N. (red.). The Design Society Institution of Engineering Designers, 6 s. 6-9-1316

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewProceeding

  2. De der lever sammen, må også gå i skole stammen: Dannelse, paradokser og idealer

    Oettingen, A. C. V. sep. 2017 Dannelse: Kontekster, visioner, temaer og prozessier. Moos, L. (red.). 1 udg. København: Hans Reitzel, Vol. 1, 20 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til lærebog

  3. Tværprofessionelt samarbejde mellem autonomi og styring

    Gulløv, J. M. sep. 2017 I : Tidsskrift for professionsstudier. 2017, 25, s. 6-14 8 s., 1

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  4. The Inclusion Agenda accentuates Teachers´ Professional Judgement

    Søndberg, A., Daugbjerg, P., Pedersen, J. R., Rosholm, K., Sommer, L. & Mikkelsen, S. H. 31 aug. 2017 15 s.

    Skriftlig produktion: ForskningArbejdspapirer

  5. Counselling to a lifelong professional career as a Teacher: A Danish research project

    Frederiksen, L. A. L. & Krøjgaard, F. 25 aug. 2017 Footholds for Newly qualified teachers in Europe.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewSkriftligt oplæg

  6. When classroom becomes school

    Noer, V. R. 25 aug. 2017 ECER 2017: Network 19 / Classroom Ethnographies in Dialogue (Part 2).

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewPaper

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...131 Næste

Kopier teksten fra feltet...