Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 61Pr. side: 10
  1. Sprog giver faglig læring

    Reusch, C. jun. 2017 Fra viden til velfærd: forskning og udvikling i UCC. 1 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingAbstrakt

  2. Smartphone-medieret sprogundervisning af nyankomne flygtninge i praktik

    Lucht, M., Knoke, G. E. & Mortensen, K. R. 16 jun. 2016

    Skriftlig produktion: ForskningMaster

  3. A call for (trans)languaging: The language profiles at Roskilde University

    Daryai-Hansen, P., Barfod, S. & Schwarz, L. 2016 Translanguaging Practices in Higher Education: Beyond Monolingual Ideologies. Mazak, C. M. & Carrol, K. (red.). Bristol, UK: Multilingual Matters, s. 29-49 (Bilingual Education and Bilingualism series)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  4. De 12 praksisanbefalinger - elevers og læreres erfaringer i en dansk kontekst

    Daryai-Hansen, P. 2016 Tidlig sprogstart i skolen. Søndergaard Gregersen, A. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 14-25

    Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

  5. Flersproget internationalisering på Københavns Universitet og Roskilde Universitet – andre sprog end engelsk

    Larsen, S., Daryai-Hansen, P. & Holmen, A. 2016 I : Sprogforum. 22 , 62, s. 51-57 7 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  6. Green Kidz: Young learners engage in intercultural environmental citizenship in the English language classroom in Argentina and Denmark.

    Porto, M., Daryai-Hansen, P., Arcuri, M. E. & Schifler, K. 2016 From principles to practice in education for intercultural citizenship. . Byram, M. (red.). Bristol, UK: Multilingual Matters, s. 131-158 25 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  7. Hvilke sprogdidaktiske greb kalder nutidens og fremtidens sprogundervisning på: og hvordan kan vi motivere eleverne til at lære andre fremmedsprog end engelsk?

    Daryai-Hansen, P. 2016 Tænketanken om sprog: Anbefalinger til at styrke sprog i gymnasiet. Gymnasieskolernes Lærerforening, s. 27-29

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til rapport

  8. Leg og læring med engelsk som fremmedsprog

    Larsen, M. N. & Søgaard, K. 2016 Profession og samfund: Grundfaglighed på pædagoguddannelsen. Olsen, F. B. (red.). Frederiksberg: Frydenlund, s. 159-182 22 s. (Grundfaglighed på pædagoguddannelsen)

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  9. Styrk sproget, styrk læringen: Sproglig udvikling og stilladsering i flersprogede klasserum

    Vilien, K. (red.), Mulvad, R. (red.), Thise, H. (red.), Ginman, M. (red.) & Gibbons, P. 2016 Samfundslitteratur. 291 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingLærebog

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

Kopier teksten fra feltet...