Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 41Pr. side: 10
  1. Bachelorprojektet inden for det pædagogiske område: indblik i videnskabelige metoder

    Pjengaard, S., Glasdam, S. & Hansen, G. R. 20 jan. 2017 København: Hans Reitzel. 500 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewLærebog

  2. Praktiske færdigheder

    Nielsen, C. M., Karin, L. & Torunn, I. nov. 2015 1. udg. København: Munksgaard . 80 s.

    Skriftlig produktion: ForskningBog

  3. Teaching midwifery students: A model for transferring epistemology to midwifery practice

    Jepsen, I., Nielsen, A. & Toxvig, L. 8 okt. 2015 ACM 2015 Conference: Supermidwives - making a change.

    Skriftlig produktion: FormidlingPoster

  4. Implementering af evidensbaseret praksis: et innovationsprojekt mellem teori og praksis

    Scheel, L. S., Tewes, M. & Petersen, P. U. 20 apr. 2015 I : Sygeplejersken . 5, s. 62 1 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingArtikel

  5. Implementering af evidensbaseret praksis: et innovationsprojekt mellem teori og praksis

    Scheel, L. S. & Hansen, I. R. 1 okt. 2014 104 s.

    Skriftlig produktion: ForskningRapport

  6. Hvordan får vi øje på magten? Om at kaste et kritisk reflekterende blik på sit pædagogiske arbejde

    Hjerrild, M. 19 aug. 2014 Morgendagens pædagoger: Grundlæggende viden og færdigheder. Kastrup Jensen, A. (red.). 1. udgave udg. København: Akademisk Forlag, s. 213-224 12 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

  7. Behov, brud og Bachelard

    Johansen, M. B. 2014 I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 4

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

  8. Offentlig administration – kobling mellem teori, ­profession og praksis

    Rehr, P. R., Nielsen, E. N. (red.), Hansen, S. J., Dalum, T., Schvartzman, Y. & Linstad, A. K. 2014 Offentlig administration – kobling mellem teori, ­profession og praksis. ViaSystime

    Skriftlig produktion: FormidlingBidrag til lærebog

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

Kopier teksten fra feltet...