Forside › Skriftlige produktioner › Gennemse

English

Søg efter skriftlige produktioner

1 - 10 ud af 36Pr. side: 10
  1. Programmering i praksis: - didaktiske design og læringspotentialer i grundskolen

    Christensen*, E. P. & Erkmann, M. 1 mar. 2017 1 udg. Frederikshavn: Dafolo. 140 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  2. Tabletteknologi i Fysioterapi: et pædagogisk redskab i klinisk undervisning

    Duus, L. 22 jan. 2016 23 s.

    Skriftlig produktion: ForskningRapport

  3. Deep Learning in Open Source Learning Streams

    Kjærgaard, T. 2016 Deep Learning: Fundamentals, Methods and Applications. Porter, J. (red.). Nova Science Publishers, Incorporated, 2

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBidrag til bog

  4. Der er liv i historie: at tage udgangspunkt i livsverden, når der undervises i historie i folkeskolen

    Grevy, C. (red.), Kikkenborg, J. (red.), Kasch, H. (red.), Poder, A., Müller Glibstrup, T., Roj Søndergaard, A., Einshøj Palmqvist, K., Balicevac, A., David Halckendorff Wassermann, P., Flindt, O., Pedersen, P. L. S. & Rolfs, A. M. 2016 Forlaget Pendulum. 183 s.

    Skriftlig produktion: FormidlingBog

  5. Designing for Dialogue and Digitality in Higher and Continuing Education

    Sorensen, E. K. & Kjærgaard, T. 2016 Proceedings of the 10th International Conference on Networked Learning 2016. Ryberg, T., Cranmer, S., Dohn, N. B., de Laat, M. & Sime, J. A. (red.). The Networked Learning Conference, s. 103-112

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewProceeding

  6. Giving Data back to Teachers and Students: Digital Student Feedback for Instructional Improvement

    Graf, S. T. 2016 Ecer 2016 proceedings. 10 s.

    Skriftlig produktion: ForskningPaper

  7. The full circle of powerpoint: Investigating the use of digital technology in University College teaching : and Deleuze inspired suggestions for development. Ph.d.-Thesis

    Kjærgaard, T. 2016 Aalborg Universitetsforlag. 189 s. (PhD Series: Faculty of Humanities, Aalborg University)

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewBog

  8. Utilising digital technology for dialogue and evaluation: a quasi-scholastic method in action

    Kjærgaard, T. 2016 I : Cepra-Striben. 20, s. 52-67 16 s.

    Skriftlig produktion: Forskning - peer reviewArtikel

Forrige 1 2 3 4 Næste

Kopier teksten fra feltet...