Er det sådan at almindelige bøger ikke har udsigt til samme succes hos moderne studerende?

Beskrivelse
Titlen antyder hvilke pointer forfatterne fremfører som reaktion på Midtiby og Ahrenkiels ”Digitale læremidlers potentiale til at støtte udviklingen af matematiske kompetencer”, som vi bragte i MONA, 2015(3). De siger bl.a. ”Vi vil i det følgende kort argumentere for at artiklens konklusion, ”Resultaterne viser en fordel ved at benytte digitale læremidler …”, for så vidt kunne have lydt nøjagtig ens hvis man havde foretaget samme øvelse med præ- og posttest på et tilsvarende analogt læremiddel. At IT bare er godt, er nok ikke så simpelt alligevel.”
Informationer
Flere informationer

OriginalsprogDansk
TidsskriftMona
Tidsskriftsnummer1
Sider (fra-til)64-68
Antal sider5
ISSN1604-8628
PublikationsartFormidling

Samarbejdspartnere

  • MONA-Matematik og Naturfagsdidaktik - tidsskrift for undervisere, forskere og formidlere
Relaterede emner