Flipped Learning fra et elevperspektiv - mening og fagligt udbytte

Beskrivelse
Antologi er et resultat af et toårigt udviklingsprojekt om Flipped Learning baseret på et samarbejde mellem IT-Center Fyn og Region Syddanmark.
Bidraget her præsenterer en række overvejelser, vi har gjort os på baggrund af observationer af undervisning og interviews med elever i projektet. Vores overordnede undersøgelsesspørgsmål var: "Hvilke forhold i undervisning og læringsmiljø fremme hhv. begrænser elevens opfattelse af mening og fagligt udbytte i et Flipped Learning design?".
Informationer
Flere informationer

OriginalsprogDansk
TitelAlle kan flippe : erfaringer med Flipped Learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser
RedaktørerKathrine Storm, Anne Mette Lundstrøm
Antal sider12
Udgivelses stedKbh.
ForlagLindhardt & Ringhof
Publikationsdato2016
Sider52-63
ISBN (Trykt)978-87-7066-747-0
PublikationsartForskning
Peer reviewNej
Relaterede emner