ForsideSkriftlige produktionerFlipped Learning fra et elevperspektiv

English

Flipped Learning fra et elevperspektiv: mening og fagligt udbytte

Skriftlig produktion: ForskningBidrag til bog

Føj til bogmærker

Vis graf over relationer

Antologi er et resultat af et toårigt udviklingsprojekt om Flipped Learning baseret på et samarbejde mellem IT-Center Fyn og Region Syddanmark.
Bidraget her præsenterer en række overvejelser, vi har gjort os på baggrund af observationer af undervisning og interviews med elever i projektet. Vores overordnede undersøgelsesspørgsmål var: "Hvilke forhold i undervisning og læringsmiljø fremme hhv. begrænser elevens opfattelse af mening og fagligt udbytte i et Flipped Learning design?".

Værtspublikationsoplysninger

TitelAlle kan flippe : erfaringer med Flipped Learning på ungdoms- og erhvervsuddannelser
UdgivelsesstedKbh.
ForlagLindhardt & Ringhof
Sider52-63
Antal sider12
År2016
ISBN (Trykt)978-87-7066-747-0

Kopier teksten fra feltet...