Læring for Fremtiden

  • Agnete Hoffmeyer
  • Mie Maar Andersen
  • Line Zacho Greve
  • Camilla Børregaard Voigt
  • Mikkel Damgaard Olsen
  • Katrine Dall Jørgensen
  • Peder Esben Bilde
Beskrivelse
Er det muligt – gennem træning med Mitii eller gennem dans – at øge børns evne til at være opmærksomme og dermed blive bedre til at lære? Og er det muligt, at denne udvikling medfører større grad af selvopfattelse og lyst til læring?

Denne rapport ser nærmere på læringsstrategier og undervisningsmetoder – alt sammen med afsæt i viden fra hjerneforskning og fra forskning i fysisk aktivitet og læring.
Informationer
Flere informationer

OriginalsprogDansk
Udgivelses stedCharlottenlund
ForlagElsass Fonden
Antal sider28
ISBN (Elektronisk) 978-87-9215-503-0
PublikationsartForskning
Peer reviewNej

Samarbejdspartnere

  • Helene Elsass Center
  • Holbæk Kommune
  • University College Sjælland
Relaterede emner