Media connectivity - urban teknologi, data, journalistik og reklame i den digitale by
Citér
Citationsformater
APA
Kopiér
Kabel, L. (2019). Media connectivity: urban teknologi, data, journalistik og reklame i den digitale by. Aaarhus: Ajour.
Standard
Kopiér
Media connectivity : urban teknologi, data, journalistik og reklame i den digitale by. / Kabel, Lars.
Aaarhus : Ajour, 2019. 161 s.Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjer › Bog › Formidling
Harvard
Kopiér
Kabel, L 2019, Media connectivity: urban teknologi, data, journalistik og reklame i den digitale by. Ajour, Aaarhus.
Vancouver
Kopiér
Kabel L. Media connectivity: urban teknologi, data, journalistik og reklame i den digitale by. Aaarhus: Ajour, 2019. 161 s.
Author
Kopiér
Vi er i byernes århundrede, hvor nye datastrømme og urbanisering er stærke forandringskræfter, og hvor livet i byerne flytter udenfor, ud i de offentlige rum og mellemrum. Hvor mobiltelefoner, urbane interfaces og nye digitlae infrastrukturer nu muliggør, at indhold og interaktion kan tilgås overalt, når som helst. Er journalistikken, kommunikationen og reklamen flyttet med? Og på hvilke måder?
Flere informationer
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelses sted | Aaarhus |
---|---|
Forlag | Ajour |
Antal sider | 161 |
ISBN (Trykt) | 978-87-93453-47-0 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-93453-50-0 |
Publikationsart | Formidling |
Organisationer
- Medier, kommunikation og sprog - journalistik, urban teknologi, reklame